ALOHA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ALOHA

Associació Lúdica Osonenca de Hobbys Alternatius
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 torneig/ quedada jugar infinity n3

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
sergi




Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 11/12/2014

torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 19:33

Bones obro aquet post per viam si la gent s interesa a participar en un torneig d infinity seria de cara al març de lany que entrem si la gent s interesa i mostra activitat jo m encarrego de montaro tot digeui la vostra ok
Tornar a dalt Ir abajo
ArlequiBergant
Admin
ArlequiBergant


Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 04/12/2014
Edad : 37
Ubicació : The Rock

torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 19:52

Bones.

Interessat sí, però el tinc mort el tema. (Infinity... no mal penseu) i ens hauríem d'empollar N3. Si és entre el març i l'abril encara em veuria en cor de participar-hi.

Tornar a dalt Ir abajo
May45

May45


Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 11/12/2014
Edad : 37
Ubicació : En un mundo plano sostenido por 4 elefantes

torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 20:11

Per mi perfecte. Tot i que la gràcia del joc es fer misions, un mata-mata tampoc em semblaría malament. Lo que prefereixi la resta, però participar-hi segur que participo.
Tornar a dalt Ir abajo
ArlequiBergant
Admin
ArlequiBergant


Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 04/12/2014
Edad : 37
Ubicació : The Rock

torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 20:13

Com més juguem, millors coses ben parides podrem fer...
Tornar a dalt Ir abajo
sergi




Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 11/12/2014

torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 20:15

Si es fa de cara al març abril ens ho podem mirar tranquilament i preparar les misions per jugar
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





torneig/ quedada jugar infinity n3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: torneig/ quedada jugar infinity n3   torneig/ quedada jugar infinity n3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
torneig/ quedada jugar infinity n3
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ALOHA :: Activitats de l'Associació-
Canviar a: