Bon dia.
Avui hi ha hagut l'entrevista amb la Cris Uriel de l'Àrea de Cultura de Vic.
Les males notícies:
1. No tenim lloc fix per l'ajuntament. Hi ha molta cua i es molt complicat i sobretot tenint la "seu" a Tona com vam posar. Per tan, hem de buscar lloc fix per el nostre compte.
2. L'ajuntament si fóssim associació de Vic ens poden ajudar administrativament parlant. Per ara ho haurem de fer sols.
Les bones notícies:
1. Podem disposar de lloc per fer esdeveniments. Sobretot m'ha parlat que ens poden deixar l'Orfeo i sobretot, quan davant d'un esdeveniment, tindríem disponible el servei de Bar del Cafè de l'Orfeo si estiguessin oberts, he pensat que a tothom li semblaria bé. A part, allà hi ha espai de sobre.
2. Si volem cartelleria de publicitat, ( 4 o 5 cartells ) ens els poden fer ells des de l'Àrea de Cultura mateix.
3. Ens podem apuntar al curs d'explicació de la nova llei d'Associacions que faran al febrer sobre els canvis en la comptabilitat.
4. Ens ajudaran a fer publicitat de qualsevol cosa via xarxes socials i sortirem a les agendes culturals de l'ajuntament de Vic.
Temes a tractar reunió:
1. Qui fa les xerrades de la nova llei de comptabilitat. Havia pensat anar-hi jo i en Sergi. Parlem-ne.
2. Quan fem el torneig Nepamon. Ja podem fer la instàcia. La fem diumenge si ho preparem bé. S'han d'entregar a l'ajuntament.
3. Sobre el local fix. Per on busquem i sobretot que surti bé. Un local per començar-nos a moure i fer els canvis necessaris administratius per ser Associació de Vic.
4. Logotip i timbre. Hem de tenir això coll avall per poder organitzar el torneig.
5. Fer el compte corrent de l'Associació.
6. Futures propostes.
Qualsevol tema que vulgueu afegir, si us plau, no ho dubteu a comentar el tema.
Gràcies a tots.!