ALOHA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ALOHA

Associació Lúdica Osonenca de Hobbys Alternatius
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Millor sistema de joc de rol

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
May45

May45


Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 11/12/2014
Edad : 36
Ubicació : En un mundo plano sostenido por 4 elefantes

Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 19:51

Bones!!! Va, a veure si animem això una mica. Us volía preguntar pel sistema de joc que preferiu i el tipus de dau que us agrada mes.
Sé que em cauran hosties per tots cantóns però el meu preferit es el de Fanhunter. Es sencill, es pot extrapolar a cualsevol hambientació, i si començes a encadenar crítics pots liar la de Deu.
en realitat la part que menys m'agrada del rol es fer tirades, y si a sobre son complicades i has de fer calculs.....
Una vegada a l'any els antics membres del club de lloret es junten per fer una partida. El master es un tiu que ha mamamt tos els sistemes existents i algun més. Be, doncs el seu sistema es seure al voltant d'una taula, explica l'hambientació i tu li expliques la historia del teu personatge. Sense números, sense tirades. Posem que vols disparar a un enemic que es troba a certa distància. Segons el teu pasat (ex-militar, caçador de caça major,...) el master decideix si impactes o falles. Simplement genial. Només he pogut asistir a una, però va se espectacular.
Tornar a dalt Ir abajo
ArlequiBergant
Admin
ArlequiBergant


Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 04/12/2014
Edad : 37
Ubicació : The Rock

Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitimeDg 14 Des 2014 - 20:16

Bones!

Doncs realment aquest tio és un crack. Realment el que més m'agrada del rol és l'ambientació i que tothom participi de la història, com un exercici de de improvització que fan els grans actors. El millor és que si la gent segueix el fil i està en l'ambient, no cal haver de tirar daus per tot. El dau si més no, hauria de servir només per desencallar situacions, però no crear-les.

Almenys és el que penso jo!

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Adrià

Adrià


Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 14/12/2014
Edad : 36
Ubicació : Manlleu

Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitimeDj 15 Gen 2015 - 22:55

Jo n'estic fent un de sistema de joc, però no me l'estic inventant de zero ni molt menys. És una barreja entre les característiques de D&D, les habilitats de la Llamada de Cthulhu (1ª edició), la superació de proves de dificultat de Vampiro la Mascarada i el roleig cool i flipat de Feng Shui. I el sistema de mal i ferides és mig inventat, amb mal localitzat i graus d'incapacitació. M'estic trencant el cap per simplificar tot això xD però crec que està quedant força bé. El vull fer servir per un joc que sigui tant d'investigació com d'acció. Algun dia el provarem.
Tornar a dalt Ir abajo
May45

May45


Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 11/12/2014
Edad : 36
Ubicació : En un mundo plano sostenido por 4 elefantes

Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitimeDv 16 Gen 2015 - 0:30

Ja m'ho vas explicar. L'has de polir bastant. Em semblen moltes tirades. Crec que em vas dir que, per exemple, per disparar un arma, havies de fer tu 2 tirades i l'altre una altra. Massa per mi. Fes servir Fanhunter, vine al lado oscuro.
Tornar a dalt Ir abajo
Adrià

Adrià


Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 14/12/2014
Edad : 36
Ubicació : Manlleu

Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitimeDv 16 Gen 2015 - 13:26

Eren dues si disparaves a bulto, una per tocar i l'altre per saber què tocaves. Si disparaves apuntant a un lloc concret era només una, per tocar. La tirada del que rep la vaig treure pel que dius que eren massa tirades. Igualment, ningú pot esquivar una bala.
Però tornant als sistemes, deixant de banda aquesta barreja rara meva, diria que el meu sistema preferit, per simplicitat i profunditat, seria el de Vampiro la Mascarada. Crec que combinava molt bé el la interpretació i les estadístiques. Hi heu jugat?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Millor sistema de joc de rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Millor sistema de joc de rol   Millor sistema de joc de rol I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Millor sistema de joc de rol
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ALOHA :: Rol-
Canviar a: